Dostępność produktów

Na karcie każdego przedmiotu, po prawej stronie ekranu, umieściliśmy informację na temat dostępności produktu. Dane wyrażone są w postaci ilości sztuk, które obecnie posiadamy na magazynie.

Zapis „100 w magazynie” wskazuje na fizyczną dostępność produktu w siedzibie naszej firmy. Produkty z takim oznaczeniem są zazwyczaj wysyłane w ciągu 48 h od zaksięgowania wpłaconej kwoty. Biorąc pod uwagę czas płatności oraz dostawy, zamówione produkty mogą trafić w twoje ręce już po 2-3 dniach roboczych.

Zapis wskazujący na ilość mniejszą niż 10 sztuk określa towar, który jest na wyczerpaniu. Jeżeli wrzucisz towar do koszyka i długo będziesz zwlekał ze złożeniem zamówienia, może okazać się, że jego realizacja nie będzie możliwa.

„Ostatnia sztuka” To się nazywa szczęście! Ten produkt czekał właśnie na Ciebie. Składaj szybciutko zamówienie i ciesz się ekspresową wysyłką.

Status „Chwilowy brak” oznacza tymczasowy brak produktów na magazynie. Na szczęście to nie koniec świata. W niedługim czasie rzeczy, które wpadły Ci w oko, ponownie zawitają do naszego sklepu. Prawdopodobnie czekamy już na ich dostawę, jednak nie jesteśmy w stanie określić dokładnie ile czasu może to potrwać. Skontaktuj się z nami, aby ustalić indywidualnie termin dostawy.

Status „Niedostępny” przypisujemy produktom, które aktualnie, z różnych przyczyn, są niedostępne w sprzedaży. Nie chcemy wycofać ich ze stałej oferty, ponieważ jeżeli tylko pojawi się taka możliwość, wrócą do dalszej sprzedaży.

Zdajemy sobie sprawę, że brak możliwości wskazania opcjonalnego terminu dostawy danego produktu, jest dość uciążliwa dla klienta. W takich przypadkach prosimy Cię o kontakt. Postaramy się ustalić indywidualne warunki i termin dostarczenia produktu lub zaproponujemy Ci zamiennik.